newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

תמונות השבוע: במיצרי הנקמה

המונים השתתפו בהלוויות הנערים, מאות פעילי ימין קראו לנקמה במרכז ירושלים, רצח נער פלסטיני כנקמה הוביל למהומות במזרח ירושלים בהן נפגעו תריסר מפגינים וארבעה עיתונאים, שניים מהם חברי אקטיבסטילס. תמונות השבוע, 26 ליוני - 3 ליולי

מאת:
סוהא אבו חאדר, אמו של מוחמד חוסין אבו-חאדר שנמצא מת ביער בירושלים לפנות בוקר, מתאבלת בביתה, מזרח ירושלים, ה-2 ליולי, 2014. (יותם רונן/אקטיבסטילס)

סוהא אבו ח'דיר, אמו של מוחמד חוסין אבו ח'דיר, שנמצא מת ביער בירושלים לפנות בוקר, מתאבלת בביתה במזרח ירושלים, ה-2 ליולי, 2014. (יותם רונן / אקטיבסטילס)

המון מתאבלים במהלך הלוויה הרשמית של שלושת החטופים, מודיעין, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

חברים מתאבלים בלוויה הרשמית של שלושת החטופים, מודיעין, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו / אקטיבסטילס)

המון מתאבלים במהלך הלוויה הרשמית של שלושת החטופים, מודיעין, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

המון מתאבלים בלוויה הרשמית של שלושת החטופים, מודיעין, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

בני משפחתו של עאמר אבו-אעישה, שנחשד בחטיפת שלושת הנערים, עומדים בביתם שנהרס על ידי חיילים לפנות בוקר, חברון, ה-1 ליולי, 2014

בני משפחתו של עאמר אבו-אעישה, שנחשד בחטיפת שלושת הנערים, עומדים בביתם שנהרס חלקית על ידי חיילים לפנות בוקר, חברון, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו / אקטיבסטילס)

מכוניתם של בני משפחתו של עאמר אבו-אעישה, שנחשד בחטיפת שלושת הנערים, שנהרסה על ידי חיילים לפנות בוקר, חברון, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

מכוניתם של בני משפחתו של עאמר אבו-אעישה, שנחשד בחטיפת שלושת הנערים, שנהרסה על ידי חיילים לפנות בוקר, חברון, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו / אקטיבסטילס)

פעילי ימין מקימים מאחז חדש כתגובה לחטיפתם והריגתם של שלושת הנערים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, שגופותיהם נמצאו באזור חלחול, הגדה המערבית, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

פעילי ימין מקימים מאחז חדש כתגובה לחטיפתם והריגתם של שלושת הנערים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, שגופותיהם נמצאו באזור חלחול, הגדה המערבית, ה-1 ליולי, 2014. (אורן זיו / אקטיבסטילס)

> צפו: שעות של הפגנת "מוות לערבים" ברחובות ירושלים

צעירים פלסטינים הורסים את תחנת הרכבת הקלה בשכונת בית חנינא, במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, ה-2 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

צעירים הורסים את תחנת הרכבת הקלה בשכונת בית חנינא, במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, בית חנינא, ה-2 ליולי, 2014. (אורן זיו / אקטיבסטילס)

שוטרים עוצרים פעיל ימין במהלך  מהומות בזמן הלווית שלושת החטופים, ירושלים, ה-1 ליולי, 2014. (טלי מאיר/אקטיבסטילס)

שוטרים עוצרים פעיל ימין במהלך מהומות בזמן הלווית שלושת החטופים, ירושלים, ה-1 ליולי, 2014. (טלי מאייר / אקטיבסטילס)

מג״ב מלווים צעיר פלסטיני שהותקף על ידי המון פעילי ימין במהלך מהומות בזמן הלווית שלושת החטופים, ירושלים, ה-1 ליולי, 2014. (טלי מאיר/אקטיבסטילס)

שוטרי מג״ב מלווים צעיר פלסטיני שהותקף על ידי המון פעילי ימין במהלך מהומות בזמן הלווית שלושת החטופים, ירושלים, ה-1 ליולי, 2014. (טלי מאייר / אקטיבסטילס)

צעירים פלסטינים מתגוננים מפני ירי חיילים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, שכונת שועפט, ה-2 ליולי, 2014. (פיאז אבו-רמלה/אקטיבסטילס)

צעירים פלסטינים מתגוננים מפני ירי שוטרים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו ח'דיר, צעיר פלסטיני משועפט, שכונת שועפט, ה-2 ליולי, 2014. (פיאז אבו-רמלה / אקטיבסטילס)

צלמת אקטיבסטילס טלי מאיר, מכסה את פניה שנפגעו פגיעה ישירה מכדור ספוג שנורה אל עמדת הצלמים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, ה-2 ליולי, 2014. (יותם רונן/אקטיבסטילס)

צלמת אקטיבסטילס טלי מאייר, מכסה את פניה שנפגעו פגיעה ישירה מכדור ספוג שנורה אל עמדת הצלמים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-ח'דיר, ה-2 ליולי, 2014. (אקטיבסטילס)

> צלמת וואלה ואקטיבסטילס נורתה בפניה על ידי שוטרים בירושלים

צלם אקטיבסטילס אורן זיו, שוכב על הרצפה לאחר שנפגע מכדור ספוג שנורה אל עמדת הצלמים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, ה-2 ליולי, 2014. (יותם רונן/אקטיבסטילס)

צלם אקטיבסטילס אורן זיו שוכב על הרצפה לאחר שנפגע מכדור ספוג שנורה אל עמדת הצלמים במהלך ההפגנה והעימותים בשועפאט, ה-2 ליולי, 2014. ארבעה עיתונאים ו-12 צעירים נפגעו מירי שוטרים במהלך ההפגנה. (אקטיבסטילס)

חובשים מפנים צעיר פלסטיני שנורה על ידי חיילים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, שכונת שועפט, ה-2 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

חובשים מפנים צעיר פלסטיני שנורה על ידי שוטרים במהלך העימותים בשועפאט, ה-2 ליולי, 2014. (יותם רונן / אקטיבסטילס)

צעירים פלסטינים מתגוננים מפני ירי חיילים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, בית חנינא, ה-2 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

צעירים פלסטינים מתגוננים מפני ירי שוטרים בבית חנינא, ה-2 ליולי, 2014. (אורן זיו / אקטיבסטילס)

צעירים פלסטינים מתגוננים מפני ירי חיילים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, בית חנינא, ה-2 ליולי, 2014. (אורן זיו/אקטיבסטילס)

צעירים פלסטינים מתגוננים מפני ירי שוטרים במהלך הפגנה ועימותים שפרצו לאחר מציאת גופתו של מוחמד אבו-חאדר, צעיר פלסטיני משועפט, בית חנינא, ה-2 ליולי, 2014. (טלי מאייר / אקטיבסטילס)

כ-200 מפגינים יצאו לכיכר השעון ביפו בקריאה לעצור את מעגל האלימות, ה-3 ליולי, 2014. (יותם רונן/אקטיבסטילס)

כ-200 מפגינים יצאו לכיכר השעון ביפו בקריאה לעצור את מעגל האלימות, ה-3 ליולי, 2014. (יותם רונן/אקטיבסטילס)

 

 

 

אנחנו המומות ומזועזעים, דואגות ומפוחדים מאירועי התקופה האחרונה.

בימים כאלה יש מי שדורשים מעיתונות "לבחור צד". הצד שבחרנו ברור: אנחנו עומדים לצד כל מי שאיבדו את יקיריהם במלחמה הזו; לצד כל מי שנאלצו לנוס על נפשם ולהותיר אחריהם בית; לצד כל מי שחרדים לחייהם ולחיי משפחתם ואהוביהם, בישראל, בעזה ובגדה המערבית.

בימים אלה, אנחנו מרגישות ומרגישים שקולנו, הקול של פלסטינים וישראליות נגד הכיבוש ולמען שלום צודק, ביטחון וחירות לכל, חשוב מתמיד. הסיפורים החשובים שלא מסוקרים בתקשורת המיינסטרים רבים מספור, אך משאבינו מוגבלים. בעזרתך נוכל להביא לציבור הולך וגדל סיפורים כמו זה שקראת עכשיו, ולהציע את הניתוח, ההקשר, והסיקור הנחוצים כל כך, במיוחד בתקופה הקשה והדרמטית הזו. הדרך הכי טובה להבטיח את היציבות והעצמאות שלנו היא התמיכה של קהילת הקוראות והקוראים באמצעות חברות בשיחה מקומית.

זה הזמן להיות חברות בשיחה מקומית

לתמיכה – לחצו כאן
"רציתי לטפל בחוויות בלתי פתורות שנשאתי בכאב כל חיי". נעמי אברהם, מחברת הספר "חקירה במסדרונות בית הספר" (צילום: אלון אלוניס)

"רציתי לטפל בחוויות בלתי פתורות שנשאתי בכאב כל חיי". נעמי אברהם, מחברת הספר "חקירה במסדרונות בית הספר" (צילום: אלון אלוניס)

"לחזור לזירת הפשע": התלמידה הבעייתית שהפכה יועצת חינוכית

כשהיתה תלמידה, התייחסו לנעמי אברהם כ"ילדה רעה". כמבוגרת, ניסתה לתקן את החוויה והיתה למורה וליועצת. בספר שכתבה היא מנסה לשלב בין תובנות שצברה לחוויותיה האישיות. למרות ההצלחות, המסקנה עגומה: מערכת החינוך לא יודעת לגלות אנושיות

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf