newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

מוציאים את בוז'י גבר-גבר: מאחורי הקלעים של סרטון המחנה הציוני

כתבת שיחה מקומית קיבלה גישה בלעדית לישיבת קריאייטיב של צוות הקמפיין של המחנ"צ. קצת כמו בוז'י החדש, זה התחיל מהוסס אבל נגמר בקול תרועה רמה. סאטירה

מאת:

כותבת: גבי גולדמן

התפקיד שאנחנו עשינו, זה לא תפקיד שעושה כל אחד. והתפקיד שלנו הבוקר, חברים, זה להביא אותה בסרט שיהיה יותר סקסי מדידי הררי, יותר ויראלי ממושיק גלאמין, יעיל כמו שרה נתניהו, שיוציא את המועמד שלנו גבר, ויראה שצוות הקמפיין החדש כבר על הסוס. יאללה, הכינו את האספרסואים וצאו לדרך.

התחומים הספציפים שבוז'י התעסק איתם הם תחומים מאוד רגישים. טוב, מה הוא עשה בצבא? 8200? יאללה, תביאו לי את טובי בחורינו בוגרי היחידה. בנוהל הרגיל, כן? גברים עם טייטלים מרשימים ולוק אחיד. שלא תשתחל לפריים איזה אשה, ותעבירו מסר לארט – אף אחד לא לובש ורוד או אדום. מקסימום בז'. 

זו פשוט מידת אחריות שלא תתואר. ובגלל זה גם צריך לדעת מתי גם לשתוק בחקירה. שלא יגידו שלא התייחסנו לפרשת העמותות. אבל בקטנה ועוברים הלאה, כן? היום מידת אחריות זה לדעת למי יש קרוב משפחה חולה או נטייה מינית שאפשר לנצל.

את הדברים שבוז'י עשה אי אפשר לחשוף. אז למה אנחנו עושים על זה סרטון תעמולה שלם? כדי להכין טיוטה לתביעה בהאג?

מגיע לך מידע מסוים, אתה צריך לקבל על בסיסו החלטות מהירות. נו מה? שוב אנחנו ברמזים להאג וליועץ המשפטי? דחוף לשנות כיוון לפני שראובן מתעצבן.

משמעויות לפעמים של חיים ומוות או, זה כבר מתחיל להתחמם. משפטים דרמטיים שלא אומרים כלום זה החומר ממנו קורצו ראשי ממשלות! יש לנו דרך להשחיל פה איזה "איראן" או "דעאש"? טוב, לא משנה, רק תודאו שהדובר מביא אותה בתנועת ידיים דרמטית.

הוא גדל ביחידה, זה אומר שהוא מכיר את המנטליות הערבית. הופה, אתם מתחממים חברים, נהדר, הגענו לעיקר. מישהו פה יודע איך אומרים בערבית "הערבים מבינים רק כוח"?

הוא ראה את הערבים בכל מיני הזדמנויות. תקשיבו חבר'ה, יש לנו דקה של סרט, אז אין זמן להיכנס לדיון של ערבים-פלסטינים-48-67-הכללות-גזענות. בואו פשוט ניתן טאץ' אישי ונקרא לכולם אחמד. אה, זה ניו אייג'י מידי? טוב, נישאר עם "הערבים", זה עבד עד עכשיו וסוס מנצח לא מחליפים, גם אם הוא ערבי.

> ניתוח קמפיין: האם הרצוג ולבני לא מעוניינים לנצח?

הוא ראה אותם מעבר לכוונת והוא ראה אותם מאחורי הכוונת. שימו לב צוות, פה יבוא שוט מעודן של ערבי במרכז הכוונת. נכון, זה קצת בטעם של הסתה לרצח אבל נחליק את זה בעזרת הטייטלים שלנו – הרי כל הדוברים דוקטורים ופרופסורים, לא? תביאו לי את הכי שמאלני מהמומחים שלנו. מה יש לנו שם, פעיל חברתי? נהדר. מה השם? אלבשן? תביא, תביא, זה שם של אחד שמבין ערבים. מה אתה אומר, ראובן? וואי, גאוני, נשים לא כוונת אחת אלא פעמיים כוונת, יעני שתי כוונות – ואז גם גם הבאנו אותה בסאבטקסט באזכור לשיר השלום, ובכלל קנינו עוד איזה שמאלני. אה, שם זה "לא דרך כוונות"? לא נורא, הם עסוקים בלהתעצבן בפייסבוק על הרדידות של מערכת הבחירות, הם לא ישימו לב.

הוא ידע ערבית וקרא חומר בערבית כאמור, הבנאדם אינטיליגנט, גם בשפה של ההם. אבל דיר בלאק שלא יצוץ בימים הקרובים איזה קליפ שהוא מנסה לענטז, כן?

הבן אדם החשוב ביותר בעסק הזה זה מי שמכריע עכשיו, שעל סמך המידע שיש לו מדינת ישראל צריכה לעשות פעולה (זה לא כאילו ביבי היום? שששש, לא משלמים לנו על הערות מתחכמות)

אם זה להוציא טיל, אם זה להוציא לוחמים לשטח אפשר להביא לי פה תמונה של בוז'י על טיל או עם לוחמים מסוקסים? אבל בוס, החלטנו שמשאירים את ציפי בצד בנתיים. טוב, תתחילו לעבוד על הפוטושופ לשוט הסיום, אני רוצה לוק של אבק מעורב בזיעה של סוף מסע כומתה, עם נחישות יהודית ירוקה עיניים. עין לציון צופיה, ובלי משקפיים, דחיל רבאק!

זה הזדמנות לחסל את הבני אדם האלה… אתה בטוח, אנחנו קוראים להם "בני אדם" עכשיו? זה לא יבלבל את הצופים? טוב, ליתר ביטחון תוסיף איזה נקישת אצבעות לסימון הקלות של הפעולה, לוודא שיבינו על מי אנחנו עדיין מדברים.

האדרנלין שזורם ימים אחר כך… כן, כן, אתם מרגישים את זה? או יה! גם אני מרגיש את זה, הנה אנחנו עולים, הנה אנחנו מתקרבים לסוף, תיכף, תיכף הסיגריה.

בוז'י בקטעים האלה, היה, אני חייב להגיד, לי בתור קצין היה אשכרה מודל לחיקוי. ראיתם איזה יופי אני משחיל מילה בערבית, זה כי למדתי מבוז'י, שהיה המודל לחיקוי שלי, והוא מבין ערבים. אה, זאת מילה מפרסית? עזוב, כל הערבים אותו דבר.

ידע לקבל את ההחלטות הנכונות תנו לי פה איזה תנועת ידיים לציון גודל ומשקל, באמת שנגמרו לי כל הטריקים.

הוא עשה את זה מצוין וגם אתם הייתם מצויינים, חברים. אני רוצה להודות לכם על העבודה הקשה בימים ובלילות האחרונים, ולצ'פר אתכם בשוט סיום מונומנטלי של

הרצוג, מנהיג שקול ואחראי – בקלוז אפ עם לסת מרשימה שבטח עברה טיפול של פוטושופ או לפחות איזה סנדרה רינגלר על ספידים.

יאללה, עשר דקות הפסקה, ואחריה חלוקה לצוותי תגובה וצקצוק, כמו שסיכמנו. מצוינים אתם, בחורינו, פשוט מצוינים.

> אזהרה: חשיפה לחיי הזוג נתניהו מזיקה לעור הפנים

אנחנו המומות ומזועזעים, דואגות ומפוחדים מאירועי התקופה האחרונה.

בימים כאלה יש מי שדורשים מעיתונות "לבחור צד". הצד שבחרנו ברור: אנחנו עומדים לצד כל מי שאיבדו את יקיריהם במלחמה הזו; לצד כל מי שנאלצו לנוס על נפשם ולהותיר אחריהם בית; לצד כל מי שחרדים לחייהם ולחיי משפחתם ואהוביהם, בישראל, בעזה ובגדה המערבית.

בימים אלה, אנחנו מרגישות ומרגישים שקולנו, הקול של פלסטינים וישראליות נגד הכיבוש ולמען שלום צודק, ביטחון וחירות לכל, חשוב מתמיד. הסיפורים החשובים שלא מסוקרים בתקשורת המיינסטרים רבים מספור, אך משאבינו מוגבלים. בעזרתך נוכל להביא לציבור הולך וגדל סיפורים כמו זה שקראת עכשיו, ולהציע את הניתוח, ההקשר, והסיקור הנחוצים כל כך, במיוחד בתקופה הקשה והדרמטית הזו. הדרך הכי טובה להבטיח את היציבות והעצמאות שלנו היא התמיכה של קהילת הקוראות והקוראים באמצעות חברות בשיחה מקומית.

זה הזמן להיות חברות בשיחה מקומית

לתמיכה – לחצו כאן
מרצים רבים תמכו במכתב הנזיפה במרצה בגלל הדעות שלה על 7 באוקטובר. סטודנטים באוניברסיטה העברית מפגינים למען הדחתה של פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן (צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)

מרצים רבים תמכו במכתב הנזיפה במרצה בגלל הדעות שלה על 7 באוקטובר. סטודנטים באוניברסיטה העברית מפגינים למען הדחתה של פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן (צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)

אקדמיה שלא יוצאת נגד ההרג והדיכוי לא ממלאת את תפקידה

כשהופיע איום על ביטול פרסי ישראל, האקדמיה בישראל הזדעקה. אבל היא בוחרת למלא את פיה מים ביחס לזוועות בעזה, ואפילו עוזרת בסתימת הפיות של סטודנטים ומרצים פלסטינים. ככה לא עושים אקדמיה

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf