
ישראל עצרה מאות אנשי צוות רפואי חיוניים ושיתקה מערכת בריאות שגם כך היתה שברירית. מחאה מול משרדי הצלב האדום בחברון נגד מעצרו של ד"ר חוסאם אבו ספיה ונגד פגיעה בצוותים רפואיים ברצועת עזה, 9 בינואר 2025 (מוסעב שאוור / אקטיבסטילס)
"אנחנו קולגות", אמרתי לרופא בכלא – והוא סטר לי
14 רופאים מעזה מוחזקים כבר תקופה ממושכת בישראל, מבלי שהוגשו נגדם כתבי אישום. לדבריהם, ההתעללות בהם החמירה לאחר שהתברר לסוהרים שהם רופאים















