newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

לקראת פסח: קמפיין "עשה מצה מילד פריפריה" שוטף את הרשת

מיליוני גולשי שמאל, המתוסכלים מכך שהשכבות החלשות הצביעו נתניהו, מארגנים הסעות לפריפריה בחול המועד כדי להכין מצות מילדי הימין. "אלו המצות הכי טעימות והן לא גורמות כלל לעצירות", אמר א' מתל אביב. סאטירה

מאת:

בימים האחרונים נפוצו ברשתות החברתיות, בעיקר בעיקר בטוויטר האופיינית לשמאלנים, פוסטים מאת מיליוני שמלאנים (באופן מוזר במספר גדול פי כמה ממספר מצביעיהם של המחנ"צ, מרצ, והמשותפת גם יחד), הממליצים להכין מצות לפסח מילדי הפריפריה. זאת בעקבות התסכול העמוק מתוצאות הבחירות. השמאל, הרי, לא רגיל להפסיד, כך שמדובר בתגובה די טבעית. בוחרי השמאל מסבירים שילדי הפריפריה ביום מן מהימים עתידים לבחור בנתניהו ולכן אין מניעה מלהפוך אותם למצות.

לפי תחקיר עומק לא ממומן בכלל שערכנו, מתחולל קמפיין ענק הממומן על ידי עמותת "M15", שממומנת בתורה על ידי כסף זר, ובמסגרתו שמאלנים מועמסים בכמויות עצומות על אוטובוסים זרים של תאגיד "Volvo" הגרמני במימון זר, ומובאים לאופקים, שדרות, ובעיקר ירוחם (למרות שברשותם רכבים פרטיים  אנו מעריכים שהם לא ימצאו ערים אלו גם עם וויז). הם מזהים שם ילדים מוחלשים במיוחד ולאחר שיחה קצרה על השקפותיהם הפוליטיות, מעלים אותם כלאחר יד לתאי המטען של אותם אוטובסים כשהם מבטיחים להם ממתקים ותרבות.

אחד ממיליוני השמאלנים האלה הוא א' (במקור מתל אביב, אך כרגע מבצע ג'נטריפיקציה ביפו):

statusmatzo

או אז מתחיל טקס משונה בשדרות רוטשילד. שם אלפי שמאלנים, בלבוש מסורתי-היפסטרי, דואגים להקיז את דמם של הילדים כשהם תלויים הפוך בבתי הקפה ודמם מטפטף לאיטו לספלי אספרסו. לאחר מכן בתהליך כימי מורכב שנהגה במסדרונות השן של האקדמיה ובג"צ, הדם הופך לקמח חסר תועלת ואז נצבע בלבן כדי שלא ירתיע שמאלנים. לבסוף החורים במצה נעשים על באמצעות הקלשון של זהבה גלאון. כל זה מלווה בפס קול של אסף אבידן וואגנר. התמונות שמורות במערכת.

> סאטירה: בקרוב יישללו קצבאות ילדים לערבים שלא יעשו בר מצווה

היות ואנחנו נחשבים לסוג של כלי תקשורת עם סוג של אתיקה, אנחנו מחוייבים לציין שבעקבות הקמפיין נמצאו פה ושם גינויים מעטים, כולל של מספר ספור של פוליטיקאים מהשמאל, או למעשה – של כל הפוליטיקאים מהשמאל. כאן אפשר למצוא את הגינויים של זהבה גלאון, בוז'י הרצוג, וכאן של משתמש שטוען שהוא משתייך שמאל, למרות שלא הצלחנו לוודא את הזהות של אף אחד מאלו, כולל לא של גלאון והרצוג.

גם כאן, וכאן, וכאן, גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן. גם כאן, וכאן, וכאן.

נ.ב. קמפיין "מוות לערבים ושמאלנים תוך כדי אונס על ידי סודנים!!!11", ששוטף את הרשת מאז שיש אינטרנט, מתנהל כסדרו. להלן הגינויים מימין:

אנחנו המומות ומזועזעים, דואגות ומפוחדים מאירועי התקופה האחרונה.

בימים כאלה יש מי שדורשים מעיתונות "לבחור צד". הצד שבחרנו ברור: אנחנו עומדים לצד כל מי שאיבדו את יקיריהם במלחמה הזו; לצד כל מי שנאלצו לנוס על נפשם ולהותיר אחריהם בית; לצד כל מי שחרדים לחייהם ולחיי משפחתם ואהוביהם, בישראל, בעזה ובגדה המערבית.

בימים אלה, אנחנו מרגישות ומרגישים שקולנו, הקול של פלסטינים וישראליות נגד הכיבוש ולמען שלום צודק, ביטחון וחירות לכל, חשוב מתמיד. הסיפורים החשובים שלא מסוקרים בתקשורת המיינסטרים רבים מספור, אך משאבינו מוגבלים. בעזרתך נוכל להביא לציבור הולך וגדל סיפורים כמו זה שקראת עכשיו, ולהציע את הניתוח, ההקשר, והסיקור הנחוצים כל כך, במיוחד בתקופה הקשה והדרמטית הזו. הדרך הכי טובה להבטיח את היציבות והעצמאות שלנו היא התמיכה של קהילת הקוראות והקוראים באמצעות חברות בשיחה מקומית.

זה הזמן להיות חברות בשיחה מקומית

לתמיכה – לחצו כאן

היוזמה משאירה את תושבי עזה נתונים לחסדיהן של אותן ממשלות המסייעות למתקפה הישראלית על הרצועה. חוף העיר עזה, 13 ביוני 2019 (צילום: חסן ג'די / פלאש90)

"הומניטריות מהכורסה": הכשלים של מסדרון הסיוע הימי לעזה

חמישה וחצי חודשים לתוך המלחמה, תושבי עזה זקוקים לסיוע משמעותי שיאפשר להם לשרוד. היוזמה האמריקאית להקמת מסדרון ימי תסייע בכך בטווח המיידי, אך היא מתעלמת מסיבת היסוד לאסונה של עזה: שליטת החנק הישראלית ארוכת השנים  

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf