newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

צפו: פעילי זכויות בעלי חיים מנעו גריסה של אפרוחים, ונעצרו

מאת:
השאירו תגובה
א א א

פעילות ופעילי "החזית הישראלית לשחרור בעלי חיים" הגיעו בשעות הצהרים למדגרת רמת הכובש, כדי למנוע מהעובדים במקום לגרוס אפרוחים. הם הצליחו לעצור את עבודת הגריסה למשך כשעתיים וגם לחלץ מאות אפרוחים שהיו מיועדים לגריסה. לאחר שהפעילים סרבו להתפנות הוזמנה משטרה למקום. כל הפעילים שהיו בתוך המדגרה נעצרו, ביניהם זוכת האח הגדול טל גלבוע.

כ-15 אלף אפרוחים בריאים נטחנים בכל יום בישראל. לתעשיית המזון אין צורך בתרנגולים זכרים ששייכים לזן "המטילות", משום שאינם מייצרים ביצים, ולכן הם נשלחים לגריסה. בעולם, אגב, נהוגה שיטת המתה "הומאנית" יותר שבה נעשה שימוש בגז. בארץ לא נעשה שימוש בשיטה זו בשל הרגישות של היהודים לנושא.

> נפתחה חוות השחרור לבעלי חיים שניצלו מתעשיית המזון ומהתעללות

בהודעה שפרסמו כתבו הפעילים:

אנו מוחים על טבח בעלי חיים חפים מפשע, בעלי חיים הנגרסים ונטחנים אך ורק משום שהגיחו לעולם "מהמין הלא נכון". על הציבור לדעת, להבין ולהפנים את המחיר האמיתי של תעשיית הביצים: גריסת אפרוחים זכרים, כליאת תרנגולות למשך שנתיים, וחישמולן.

רגע לפני ערב חג הפסח, כשכמויות עצומות של בשר יעלו על שולחנם של רבים, בחרו הפעילות להראות מהו המחיר של ארוחות חג החירות – חיים של בעלי חיים.

חלק מהאפרוחים שהצילו הפעילים. עכשיו מחפשים להם בית:

> בדרך לשחרור בעלי החיים הטבעונות היא רק כלי אחד, אבל הכרחי

א א א
ועוד הערה לסיום:

הפוסט שקראת עכשיו לא במקרה נמצא פה, בשיחה מקומית. צוות האתר משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לקוראים שלנו מידע שלא נמצא במקומות אחרים, לפרסם תחקירים ייחודיים, להגיב מהר לאירועים חדשותיים מתגלגלים, ולתת במה לקולות מושתקים בחברה ולפועלות ולפעילים למען שלום, שוויון וצדק חברתי.

כבמה שעושה עיתונות עצמאית אנחנו לא נמצאים בכיס של אף בעל הון, ולא של השלטון. הרבה מהכתיבה באתר נעשה בהתנדבות מלאה. ועדיין, העבודה שלנו עולה כסף. זה זמן עריכה, וזה צילום, תרגום, שירותי מחשוב, ייעוץ משפטי ועוד.

אם כל אחת ואחד ממאות אלפי הקוראים שמגיעים לשיחה מקומית כל שנה יתרום ולו תרומה קטנה – נוכל לעמוד על הרגליים באופן עצמאי לגמרי. אם כל אחד יתמוך בנו בתרומה חודשית צנועה – נוכל לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלנו פי כמה.

הצטרפו להצלחה שלנו בשיחה מקומית
תרמו לחיזוק העיתונות העצמאית של שיחה מקומית

לחצו כאן
"רציתי לטפל בחוויות בלתי פתורות שנשאתי בכאב כל חיי". נעמי אברהם, מחברת הספר "חקירה במסדרונות בית הספר" (צילום: אלון אלוניס)

"רציתי לטפל בחוויות בלתי פתורות שנשאתי בכאב כל חיי". נעמי אברהם, מחברת הספר "חקירה במסדרונות בית הספר" (צילום: אלון אלוניס)

"לחזור לזירת הפשע": התלמידה הבעייתית שהפכה יועצת חינוכית

כשהיתה תלמידה, התייחסו לנעמי אברהם כ"ילדה רעה". כמבוגרת, ניסתה לתקן את החוויה והיתה למורה וליועצת. בספר שכתבה היא מנסה לשלב בין תובנות שצברה לחוויותיה האישיות. למרות ההצלחות, המסקנה עגומה: מערכת החינוך לא יודעת לגלות אנושיות

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf