newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

דיווח: כמאה עצירים מנהליים פתחו בשביתת רעב

מאת:
השאירו תגובה
א א א

במחאה על מדיניות השימוש הנרחב במעצרים מנהליים פתחו למעלה ממאה עצירים בבתי הכלא עופר, קציעות ומגידו בשביתת רעב מתואמת ביום חמישי – כך על פי דיווח של ארגון א-דמיר הפלסטיני המסייע לאסירים.

העצירים מוחים על כך שלמרות התחייבות המדינה במאי 2012 לצמצם את השימוש בכלי הקיצוני, שמאפשר מעצר כמעט בלתי מוגבל ללא משפט וללא הצגת חשדות כלשהם בפני העצור, היד עדיין קלה מדי על חותמת צווי המעצר. התחייבות המדינה ניתנה במסגרת סיום שביתת הרעב הגדולה של האסירים שהתחילה ביום האסיר באפריל 2012, אך כיום נמצאים במעצר מנהלי 183 פלסטינים, לרבות תשעה מחברי המועצה המחוקקת של הרשות הפלסטינית.

 

 

א א א
ועוד הערה לסיום:

הפוסט שקראת עכשיו לא במקרה נמצא פה, בשיחה מקומית. צוות האתר משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לקוראים שלנו מידע שלא נמצא במקומות אחרים, לפרסם תחקירים ייחודיים, להגיב מהר לאירועים חדשותיים מתגלגלים, ולתת במה לקולות מושתקים בחברה ולפועלות ולפעילים למען שלום, שוויון וצדק חברתי.

כבמה שעושה עיתונות עצמאית אנחנו לא נמצאים בכיס של אף בעל הון, ולא של השלטון. הרבה מהכתיבה באתר נעשה בהתנדבות מלאה. ועדיין, העבודה שלנו עולה כסף. זה זמן עריכה, וזה צילום, תרגום, שירותי מחשוב, ייעוץ משפטי ועוד.

אם כל אחת ואחד ממאות אלפי הקוראים שמגיעים לשיחה מקומית כל שנה יתרום ולו תרומה קטנה – נוכל לעמוד על הרגליים באופן עצמאי לגמרי. אם כל אחד יתמוך בנו בתרומה חודשית צנועה – נוכל לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלנו פי כמה.

הצטרפו להצלחה שלנו בשיחה מקומית
תרמו לחיזוק העיתונות העצמאית של שיחה מקומית

לחצו כאן
רחוב בשג'אעייה, במרץ 2024 (צילום: מוחמד נג'אר)

רחוב בשג'אעייה, במרץ 2024 (צילום: מוחמד נג'אר)

"אנחנו צועקים, רעבים ומתים לבד": החיים בחורבות שג'אעייה

הפלישה של ישראל לשכונה שבמזרח העיר עזה, שנמשכה חודשים, הותירה אחריה הרס מוחלט. התושבים, עדיין תחת מצור, מסכנים את חייהם רק כדי לשים ידיהם על שק קמח אחד

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf